120 de zile pentru schimb sau retur
98 % dintre clienți recomandă magazinul
Peste 350.000 de bucăți de lenjerie intimă cu livrare imediată
Reducere de până la 80 %
Reducere de până la 80 %
Seturi avantajoase

FAQ - întrebări frecvente sau dacă nu știu ceva, aflu aici!

1. Returnare produse

În cazul în care ați achiziționat o mărime necorespunzătoare, este posibilă înlocuirea produsului, de preferat în termen de 14 zile (mai întâi încercați produsul cu lenjeria de corp proprie, nu îndepărtați etichetele, nu spălați produsul și, în caz că ceva nu este în ordine, returnați produsul în ambalajul original; această cutie este un ambalaj igienic, aspect important în acest caz pentru procedura ulterioară de soluționare a reclamației). Este suficientă returnarea produsului la adresa specificată în datele de contact. Procedura detaliată de returnare a produselor, precum și formularele aferente pot fi găsite AICI.

2. Produsul din e-shop există cu adevărat în depozit?

Da, produsul vizibil pe e-shop există cu adevărat în depozit.

3. Când voi primi comanda?

Comanda dvs. va fi livrată în 48 de ore (în 2-3 zile lucrătoare - știm că transportatorii nu lucrează în weekend-uri și în zilele de sărbătoare națională, așa că acest aspect trebuie avut în vedere). În cazul în care intervine orice fel de problemă, interesul nostru este de a veni imediat cu soluții și, eventual, de a vă informa cu privire la starea lucrurilor.

4. Am posibilitatea de a monitoriza undeva comanda?

Puteți urmări progresul comenzii dvs. AICI, este suficient doar să introduceți adresa dvs. de e-mail și numărul comenzii.

5. Comanda cu valoare peste XXXXX RON are într-adevăr transportul gratuit?

Da, pentru o comandă cu valoare de peste XXXXX RON, transportul este gratuit (comanda trebuie să fie la această valoare și după deducerea cupoanelor și a bonurilor de reducere). Această reducere se aplică numai pentru transportul pe teritoriul României.

6. Am posibilitatea de a plăti cu cardul?

În cazul livrărilor ramburs, se poate folosi plata cu cardul bancar pentru transportatorul XXXXX (numai anumite filiale - acestea sunt specificate în paginile XXXXX la secțiunea puncte de distribuție și de primire, accesând detaliile punctului de distribuție stabilit).

7. Ce pot face în cazul în care mărimea nu mi se potrivește?

În cazul în care ați achiziționat o mărime necorespunzătoare, este posibilă înlocuirea produsului, de preferat în termen de 14 zile (mai întâi încercați produsul cu lenjeria de corp proprie, nu îndepărtați etichetele, nu spălați produsul și, în caz că ceva nu este în ordine, returnați produsul în ambalajul original; această cutie este un ambalaj igienic, aspect important în acest caz pentru procedura ulterioară de soluționare a reclamației). Este suficientă returnarea produsului la adresa specificată în datele de contact. Procedura detaliată de returnare a produselor, precum și formularele aferente pot fi găsite AICI.

8. În cazul în care am achiziționat un cadou nepotrivit, am dreptul la returnarea banilor?

Da, cu condiția ca produsele returnate să fie în ambalajul original, nedeteriorate și nespălate. Perioada de returnare legală este de 14 zile. În cazul în care produsul este nefolosit, nespălat, nedeteriorat și în ambalajul original, se va găsi o soluție și dacă perioada depășește cele 120 zile.

9. Am văzut deja tabelul cu mărimi și tot nu sunt sigur, mă puteți ajuta în acest caz?

Bineînțeles. Este de ajuns să ne contactați și vă vom sfătui cu plăcere. Sunați-ne la +40 373 805 818, scrieți-ne pe info@nedeto.ro sau trimiteți un mesaj pe chat-ul online din partea dreaptă jos.

10. În cazul plății din contul bancar, trebuie să aștept până când banii sunt transferați din contul meu în al dvs.?

Din păcate da, trebuie să așteptăm până ce banii intră în contul Nedeto.ro (XXXXX.). Odată cu intrarea banilor în contul nostru (de cele mai multe ori a doua zi după realizarea transferului) începem pregătirea comenzii, în vederea livrării sau a preluării personale.

11. Am comandat lenjerie intimă, aceasta este pe drum, dar eu trebuie să plec în călătorie.

În acest caz aveți câteva posibilități. Comenzile sunt expediate prin intermediul transportatorilor care au opțiunea de a prelungi perioada de depozitare a pachetului.Prin intermediul XXXXX trimitem coletul pentru preluare personală, la care perioada standard de depozitare este de 10 zile. Destinatarul coletului poate, de asemenea, să solicite la Poșta Română retrimiterea expedierii. Pentru XXXXX în cazul în care destinatarul pachetului trebuie să modifice parametrii de livrare, acesta are opțiunea de a utiliza așa-numitul delivery manager. Veți primi un link către această aplicație web în e-mailul dvs., împreună cu o notificare de livrare a coletului. Eventual puteți contacta serviciul relații cu clienții GLS care poate, de asemenea, modifica data de livrare.Contact serviciu clienți GLS:Tel. XXXXX, E-mail: XXXXX. În cazul XXXXX, perioada de depozitare poate fi prelungită online. Link-ul poate fi găsit în e-mailul cu informația că livrarea este pregătită de expediție. Puteți prelungi perioada de preluare până la 21 de zile (în afara sezonului)

12. Este posibilă modificarea ulterioară a adresei de livrare?

Da, este de ajuns să ne contactați, dar cât mai repede posibil.

13. Care este costul de expediere a unei comenzi?

Toate prețurile de transport pot fi găsite aici: /nedeto.ro/content/1-transport-și-plată.

14. Ce este de făcut în cazul în care nu reușesc adăugarea produsului în coșul de cumpărături?

Este posibil ca, aproape în același timp (dar cu puțin înaintea dvs.), un alt client să fi introdus același produs în coș. Astfel, produsul a fost rezervat pentru clientul care a făcut comanda puțin înaintea dvs. (a introdus produsul în coș). În acest caz, puteți suna la +40 373 805 818, pentru a verifica dacă este într-adevăr așa sau dacă a apărut o defecțiune de altă natură și dacă produsul dvs. este disponibil.

15. Produsele cu regim de transport gratuit reprezintă automat toată comanda cu transport gratuit?

Exact, în momentul în care optați pentru orice produs din secția „Transport gratuit”, în mod automat întreaga comandă va fi în regim de Transport Gratuit. O situație identică este cea în care valoarea comenzii dvs. depășește XXXXX RON.

16. Ce este de făcut, în cazul în care nu sunt sigur de mărimea lenjeriei intime?

Primul pas este consultarea tabelului cu mărimi, chiar pe e-shop. A doua opțiune este să ne sunați la nr tel. +40 373 805 818, să ne trimiteți un e-mail pe info@nedeto.ro sau să ne scrieți la chat-ul online din partea dreaptă jos.

17. Ce este de făcut, în cazul în care vreau să cumpăr un cadou, dar nu știu cum?

Nu este nimic mai simplu decât să ne sunați la +40 373 805 818, să ne trimiteți un e-mail pe info@nedeto.ro sau să ne scrieți pe chat-ul online din partea din dreapta jos.

18. Ce este de făcut în cazul în care apare o eroare, se ivește o problemă sau am o întrebare?

Cel mai simplu este un apel la numărul de telefon +40 373 805 818, unde vă vom oferi cu plăcere sfaturi și explicații. Vom face tot ce este posibil ca problema să fie rezolvată spre satisfacția clientului. Aveți, de asemenea, posibilitatea de a scrie un e-mail la adresa info@nedeto.ro sau de a intra pe chat-ul online, din partea dreaptă jos.

19. Plata cu cardul nu a putut fi efectuată cu succes?

Sunați la +40 373 805 818 și vom rezolva totul imediat. Sau scrieți un e-mail pe info@nedeto.ro

20. De ce trebuie să plătesc XXXXX RON pentru plata ramburs dacă am transportul gratuit?

Prețul de XXXXX RON este prețul stabilit de către transportatori pentru intermedierea plății în contul nostru.

21. Pot să aleg ce culori vor fi într-un pachet cu mai multe bucăți?

Produsele primite sunt ambalate în ambalaje originale, direct de la producători. Codul articolului include, de asemenea și codul de culoare care se află în ambalaj. Prin urmare, nu se pot schimba culorile din ambalaj.

Echipa Nedeto.ro