120 de zile pentru schimb sau retur gratuit
99 % clienții recomandă magazinul
Peste 250.000 de bucăți de lenjerie intimă cu livrare imediată

TERMENI ȘI CONDIȚII 

ai companiei DaniDarx, s.r.o., CUI: 24209139, sediu social Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praga 9, Republica Cehă, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Municipal din Praga, secțiunea C, dosarul 188831, reprezentată de Ruslan Skopal, în calitate de administrator 

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa https://www.nedeto.ro 

  1. DATE DE CONTACT ȘI DATE BANCARE 

  1. Operatorul magazinului online. 

DaniDarx, s.r.o., 

Sediu social: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praga 9, Republica Cehă  

C.U.I.: 24209139,  

C.I.F.: CZ24209139 

înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Municipal din Praga, secțiunea C, dosarul 188831 (denumit în continuare “vânzător” sau “noi”) 

Număr de telefon: XXXXX

E-mail: info@nedeto.ro 

 

Conturi bancare pentru plăți din România (RON) 

Numărul contului: XXXXX

IBAN: RO45 RZBR 0000 0600 2269 0696 

SWIFT: RZBRROBUXXX 

  1. Reclamații și returnări ale produselor. 

Adresa pentru reclamații, puteți alege din următoarele opțiuni: 

  1. Livrare la adresa FROGMAN s.r.o. XXXXX. Această metodă de transport este suportată de client.  

  1. Personal, la orice sucursală Packeta, în timpul orelor de program, folosind codul XXXXX. Această metodă de transport este pe cheltuiala noastră.  

 

  1. DOMENIUL DE APLICARE ȘI APLICABILITATEA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR GENERALE 

  1. Alegerea legii aplicabile. Acești Termeni și condiții generale (denumiți în continuare “TCG”) ai vânzătorului reglementează, în conformitate cu § 1751 alineatul (1) din Legea nr. 89/2012, Codul civil al Republicii Cehe (denumit în continuare“codul civil”), drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg în legătură cu sau pe baza unui contract de cumpărare (denumit în continuare “contract de cumpărare”) încheiat între noi și consumatori sau antreprenori (denumit în continuare “client” sau “dvs.”) prin intermediul magazinului nostru online situat la adresa https://www.nedeto.ro sau prin aplicația noastră. 

  1. Element internațional. În cazul existenței unui element internațional, suntem de acord ca relația juridică dintre noi va fi guvernată de legea Republicii Cehe, în special a Codului civil. Prin această alegere a legii în conformitate cu art. 3 Regulamentului (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (denumit în continuare “Roma I”) cu toate acestea, nu poate fi un client cu această opțiune, lipsit de protecția pe care i-o oferă dispozițiile legii țării sale de reședință în temeiul art. 6 alin. 2 Roma I. 

  1. Magazin online. Magazinul online este operat de noi pe un site web situat la adresa de internet https://www.nedeto.ro sau prin aplicația noastră (denumit în continuare “site-ul web”). 

  1. Cine este considerat consumator? Un consumator este orice persoană fizică care, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract de cumpărare cu noi sau în alt mod se ocupă de noi în mod legal (denumit în continuare “consumator”). 

  1. Cine este considerat antreprenor? Un antreprenor este orice persoană fizică sau juridică (de exemplu, o companie de afaceri, o cooperativă, un institut) care operează în mod independent pe cont propriu și pe propria răspundere pe baza unei licențe comerciale sau a unei activități remunerate în alt mod, cu intenția de a se angaja în această activitate în mod sistematic pentru profit (în continuare “activitate de afaceri”). Ca parte a activităților sale comerciale, această persoană încheie un contract de cumpărare cu vânzătorul sau negociază în alt mod legal cu vânzătorul (în continuare “antreprenor”). Urmăm principiul că, pentru un client care indică numărul său de identificare sau numărul CIF se aplică prevederile acestor TCG aplicabile pentru antreprenori. 

  1. Cunoașterea și acceptarea acestor TCG. Prin trimiterea comenzii (butonul “Plasează comanda”) confirmați că ați citit acești TCG, inclusiv notificarea pentru clienți înainte de a încheia contractul de cumpărare conform acestor TCG și sunteți de acord în mod categoric cu acestea în formularea lor valabilă și efectivă la momentul acestei confirmări. 

  1. INFORMAȚII PENTRU CLIENȚI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE 

  1. Autorizațiile vânzătorului și autoritățile de control. Vânzătorul are dreptul să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul activității sale comerciale se realizează în sfera de competență a biroului de licențe comerciale adecvat. Acesta supraveghează domeniul protecției datelor cu caracter personal AutoritateaNaţională de Supraveghere a PrelucrăriiDatelorcuCaracterPersonal, cu sediul la adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, Bucuresti, România (mai multe pe https://www.dataprotection.ro/). Supravegherea respectării reglementărilor obligatorii privind protecția consumatorilor este efectuată de cătreAutoritateaNaționalăpentruProtecțiaConsumatorilor, cu sediul la adresa București, BulevardulAviatorilornr. 72, sector 1, cod poștal 011865, România (https://anpc.ro/). 

  1. Scop ilustrativ al fotografiilor produselor. Toate fotografiile și prezentările produselor de pe site sunt doar cu scop ilustrativ. 

  1. Bunuri, preț, costuri. Bunurile oferite de noi pe site-ul web și o descriere a principalelor caracteristici ale acestora este disponibilă pe pagina bunurilor în cauză. Prețurile bunurilor sunt specificate inclusiv TVA și taxele legale. Taxele de transport și prețul pentru un tip special de ambalaj nu sunt incluse. Nu percepem niciun cost suplimentar pentru facilitățile de telecomunicații (de exemplu, dacă ne sunați la numărul nostru de telefon, veți plăti doar tariful normal de convorbire telefonică). 

  1. Posibilități de plată și transport. Condițiile specifice metodelor de plată și opțiunilor de transport sunt descrise detaliat pe parcursul completării formularului de comandă și, de asemenea, în secțiunile 7 și 9 acestor TCG. Bunurile sunt livrate printr-un transportator, pe care îl alegeți dintre opțiunile pe care le oferim sau puteți alege o ridicare personală din opțiunile pe care le oferim. 

  1. Obligativitatea comenzii. Prin trimiterea comenzii apăsând butonul “Plasează comanda” în magazinul nostru online, clientul creează o comandă obligatorie care îl obligă pe client la plată. Clientul are posibilitatea de a-și verifica și corecta comanda înainte de a o trimite sau de a o modifica, așa cum este descris mai detaliat în secțiunea 6 a acestor TCG. 

  1. Drepturile clientului asupra performanței defectuoase. Drepturile clientului asupra performanței defectuoase sau a garanției și a condițiilor de aplicare a acestora sunt descrise în secțiunea 11 a prezentelor TCG sau în procedura noastră de reclamații. 

  1. INFORMAȚII PENTRU CONSUMATORI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE 

  1. Dreptul de retragere din contractul de cumpărare. Clientul consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da motive (dacă nu se specifică altfel) în termen de 120 zile, care încep să decurgă cel târziu: 

  1. în cazul unui contract de cumpărare de la data primirii bunurilor; sau  

  1. în cazul unui contract de cumpărare cu livrare în mai multe bucăți, de la data preluării ultimei părți a livrării bunurilor; sau 

  1. în cazul unui contract de cumpărare care are ca obiect livrări regulate de bunuri, de la data primirii primei livrări de bunuri;  

cu condiția ca clientul să aibă dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare chiar înainte de timpul specificat la art. 4.1.1 până la 4.1.3 notificându-ne intenția de a se retrage din contractul de cumpărare, completând și trimițând formularul pentru retragerea din contractul de cumpărare (în mod ideal împreună cu bunurile returnate) sau notificându-ne pe e-mail info@nedeto.ro 

  1. Când clientul nu are dreptul să se retragă din contract. Clientul nu are dreptul să se retragă din următoarele contracte: 

  1. la livrarea bunurilor care au fost modificate sau create la cererea clientului sau pentru persoana sa; 

  1. privind furnizarea de bunuri, al căror preț depinde de fluctuațiile piețelor financiare independente de voința noastră, care pot apărea în perioada de retragere din contractul de cumpărare; 

  1. privind furnizarea de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare; 

  1. privind furnizarea de bunuri în ambalaje sigilate pe care clientul le scoate din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă, inclusiv înregistrări audio sau video și programe de calculator, dacă clientul a deteriorat ambalajul original al acestora; 

  1. de transport, la o anumită dată sau într-o anumită oră; 

  1. privind furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material și livrat cu consimțământul dvs. expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din contractul de cumpărare. 

  1. Obligația de retragere din contractul de cumpărare În cazul în care clientul se retrage din contractul de cumpărare, este obligat să ne trimită înapoi bunurile achiziționate pe baza contractului de cumpărare din care s-a retras, nu mai târziu de 14 zile de la momentul retragerii din contractul de cumpărare. Clientul este obligat să trimită marfa înapoi sau să o returneze complet, adică inclusiv toate accesoriile furnizate, toată documentația, curată, nedeteriorată, nespălată și, de preferință, în ambalajul original, în starea și în valoarea în care le-a primit. Vă rugăm să rețineți că, dacă îndepărtați etichetele atașate la bunuri, valoarea acestora poate fi redusă.  

  1. Returnarea mărfurilor prin intermediul sucursalei Packeta. Puteți să ne returnați bunurile prin intermediul unei sucursale Packeta menționând codul XXXXX. Eticheta pentru coletul dvs. va fi tipărită direct la sucursala Packeta. În cazul acestei metode de returnare a bunurilor la retragerea din contractul de cumpărare, costurile de transport sunt acoperite de noi.   

  1. Returnarea mărfurilor la adresa societății FROGMAN s.r.o. Puteți returna bunurile la adresa: FROGMAN s.r.o. XXXXX. În cazul în care alegeți această metodă de returnare a bunurilor la retragerea din contractul de cumpărare, costurile de returnare sunt achitate de client.  

  1. Reducerea valorii bunurilor. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, clientul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor returnate sau restituite, care a avut loc ca urmare a manipulării bunurilor într-un mod diferit de cel necesar pentru a se familiariza cu natura și proprietățile mărfurilor. În cazul în care ni se returnează bunuri deteriorate sau incomplete, vom compensa cererea noastră pentru daune contra prețului de achiziție pe care îl solicitați rambursat. Vom evalua întotdeauna un caz specific pentru a determina gradul de deteriorare, deteriorarea mărfurilor și pentru a determina valoarea redusă corespunzătoare. Vă vom informa despre acești pași la adresa de e-mail specificată sau prin telefon. 

  1. Rambursarea prețului de achiziție. În cazul retragerii din contractul de cumpărare în perioada de retragere, suntem obligați să returnăm clientului toți banii, inclusiv costul transportului de mărfuri în suma corespunzătoare celui mai ieftin tip de transport pe care îl oferim, în contul bancar furnizat de dvs., nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare. Vă rugăm să rețineți că, avem dreptul să vă returnăm banii numai atunci când primim bunurile returnate de la dvs.  

  1. Reclamații. Oferim soluționare extrajudiciară a reclamațiilor clienților prin e-mail info@nedeto.roși la numărul de telefon XXXXX.

  1. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Autoritatea competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor clienților care decurg din contractul de cumpărare este AutoritateaNaționalăpentruProtecțiaConsumatorilor, cu sediu la adresa București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, România (https://anpc.ro/). Platforma online de soluționare a litigiilor poate fi găsită pe adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr și poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și client în temeiul unui contract de cumpărare. 

  1. CentrulEuropean al Consumatorilor din România, cu sediu la adresa Bd. Aviatorilor 72, Sector 1, București, RO-011865 România, e-mail: office@eccromania.ro, adresa de internet: https://eccromania.ro/ este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și modificarea Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Rezoluția privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor). 

  1. Recenzii false sau incomplete. Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenziile clienților care nu sunt adevărate, conțin un limbaj necorespunzător sau care nu au legătură cu bunurile achiziționate. 

  1. Notă privind conținutul digital. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care vindem conținut digital, nu oferim actualizări pentru conținutul digital achiziționat.  

  1. CONT DE UTILIZATOR ȘI ALTE CONDIȚII PRIVIND ACCEPTAREA COMENZII 

  1. Înregistrare. Pe baza înregistrării clientului prin e-mail și a parolei securizate selectate făcută pe site-ul magazinului, clientul poate accesa interfața sa de utilizator. Utilizatorul confirmă că este de acord cu acești termeni și condiții generale și a citit politica de confidențialitate. 

  1. Funcțiile contului de utilizator. Din interfața sa de utilizator („Contul meu”) , clientul poate comanda bunuri, poate monitoriza istoricul și detaliile comenzilor sale, poate monitoriza cupoanele de reducere valabile, poate înregistra note de credit și poate urmări starea comenzilor etc. (în continuare „cont de utilizator“).  

  1. Obligația de a furniza informații corecte și adevărate. Când se înregistrează pe site-ul web și comandă bunuri, cumpărătorul are obligația să furnizeze informații corecte și adevărate. Cumpărătorul are obligația să își actualizeze datele introduse în contul de utilizator la orice modificare a acestora. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comanda produselor sunt considerate corecte de către vânzător. 

  1. Securitatea contului de utilizator. Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă puternică. Clientul are obligația să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de utilizator. Clientul nu are dreptul să permită utilizarea contului său de utilizator de către terți. 

  1. Opțiunea de a anula contul de utilizator atunci când nu îl utilizați. Putem anula contul de utilizator, mai ales dacă clientul nu și-a folosit contul de utilizator de mai mult de 1 an sau dacă clientul îți încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare, în conformitate cu acești TCG. 

  1. Mentenanța necesară. Clientul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în cazul unei lucrări de mentenanță necesară. 

  1. COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE 

  1. Prețurile mărfurilor. Prețurile mărfurilor rămân valabile atâta timp cât sunt afișate pe interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții negociate individual. 

  1. Componentele prețului de achiziție. Împreună cu prețul de achiziție, clientul este obligat să plătească orice costuri asociate ambalării și livrării mărfurilor în suma convenită, precum și o taxă suplimentară pentru metoda de plată aleasă. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării mărfurilor. Înainte de finalizarea obligatorie a comenzii, clientul va fi informat cu privire la prețul final, inclusiv costul asociat ambalării și transportului. 

  1. Costul ambalării și al altor servicii suplimentare. Nu se percepe taxă pentru ambalajul obișnuit. Cu toate acestea, puteți alege unul dintre serviciile noastre suplimentare contra cost în timpul procesului de comandă. Poate fi vorba de un ambalaj cadou, un ambalaj anonim, felicitare sau bacșiș pentru serviciile de ambalare. În cazul în care vă retrageți din contractul de cumpărare în perioada de timp pe care o garantăm consumatorilor, costul serviciilor suplimentare pe care le-ați comandat va fi dedus din prețul de achiziție. Acestea sunt costuri pe care le-am suportat în mod real la solicitarea dvs. și, prin urmare, nu suntem obligați să le rambursăm. În temeiul articolului § 1833 din Codul civil. 

 

  1. Costurile de transport. Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor. Costurile asociate ambalării și livrării bunurilor vor depinde în special de modalitatea de transport aleasă pentru livrarea în România.  

  1. Procesul de comandă. Pentru a comanda mărfuri, clientul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului (introduce marfa “în coș“, alege modalitatea de plată a prețului de achiziție, menționează adresa de livrare și alte detalii de contact necesare, selectează metoda de livrare dorită și află informații despre costurile asociate livrării bunurilor sau ambalajul selectat). Este vorba de o comandă cu caracter obligatoriu (în continuare “comandă"). Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă că este de acord cu acești Termeni și condiții și că a citit Politica de confidențialitate XXXXX. 

  1. Procesul de trimitere a comenzii. Înainte de finalizarea comenzii, clientului i se permite să verifice și să schimbe datele introduse în formularul de comandă, chiar ținând cont de posibilitatea pe care clientul o are de a detecta și corecta erorile făcute la introducerea datelor în comandă. Comanda este trimisă făcând clic pe butonul “Plasează comanda“ iar procesul de comandă este astfel încheiat. Informațiile furnizate în formularul de comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Dacă în timpul procesării comenzii se constată că au fost utilizate date în mod evident false sau incomplete, putem respinge comanda, caz în care veți fi notificat prin e-mail. Clientul poate fi responsabil pentru orice daune cauzate de furnizarea intenționată de informații false sau incorecte. 

  1. Proprietățile bunurilor. Clientul este obligat să se familiarizeze cu proprietățile, tipul și modul recomandat de utilizare a bunurilor înainte de finalizarea comenzii. Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit și a înțeles aceste informații. 

  1. Confirmare suplimentară a comenzii. În funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile estimate de expediere), vânzătorul are dreptul să solicite clientului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon) și în continuare are dreptul să îi solicite clientului să precizeze corectitudinea alegerii mărimii pentru mărfuri. 

  1. Momentul încheierii contractului de cumpărare și al confirmării comenzii. Clientul care finalizează comanda va primi de la noi o confirmare automată a înregistrării comenzii pe adresa de e-mail a clientului specificată în formularul de comandă sau alt formular (în continuare “adresa de e-mail a clientului"). Contractul de cumpărare va fi încheiat în momentul apăsării butonului Plasează comanda“, , despre care clientul este informat imediat printr-o confirmare de primire a comenzii. 

  1. Obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului. Prin încheierea contractului de cumpărare ne angajăm să vă predăm bunurile cumpărate și să vă permitem să dobândiți proprietatea asupra bunurilor, iar dvs. vă obligați să preluați bunurile și să ne plătiți prețul acestora. 

  1. Copie a TCG și formularul de retragere din contractul de cumpărare. Clientul va primi o copie a contractului de cumpărare încheiat, la adresa de e-mail a clientului, în conformitate cu acești TCG. Clientul primește de asemenea un formular de retragere din contractul de cumpărare. 

  1. Mijloace de comunicare la distanță. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile telefonice) sunt suportate de cumpărător, și nu diferă de tariful standard. 

  1. PREȚUL MĂRFURILOR ȘI MODALITATEA DE PLATĂ 

  1. Preț. Toate prețurile bunurilor sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.  

  1. Modalitate de plată. Prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în temeiul contractului de cumpărare pot fi achitate: 

  1. prin transfer bancar,  XXXXX

  1. prin plata online cu cardul, 

  1. prin plata PayPal, 

  1. prin plata ramburs la transportatorii selectați. 

Clientul alege metoda de plată pentru bunuri în timpul procesului de comandă. 

  1. Înregistrarea veniturilor. Suntem obligați să eliberăm o chitanță către client și să înregistrăm veniturile primite în sistemul național de înregistrare a veniturilor.  

  1. Plată în avans din prețul mărfurilor. Putem solicita clientului o plată în avans sau o altă plată similară. 

  1. Reduceri la prețul bunurilor. Orice reducere la prețul bunurilor oferite de noi nu poate fi combinată cu o alta. 

  1. Preț nerealist al bunurilor. În cazul afișării unui preț nerealist , de exemplu, în valoare de 0 RON (în cuvinte zero lei) sau afișarea unui preț extrem de mic, în care prețul mic este considerat a fi prețul sub prețul nostru de cumpărare, ne rezervăm dreptul de a elimina acest articol din comandă. Clientul va fi informat despre acest fapt la adresa de e-mail a clientului. 

  1. Forma facturii. Suntem de acord că, facturile vor fi trimise electronic la adresa de e-mail a clientului menționată la comandă. 

  1. REZERVAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE 

  1. Plata integrală a prețului de achiziție. Ne rezervăm în fața clienților dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de achiziție în conformitate cu contractul de cumpărare în vigoare. 

  1. Rezervă față de clienții antreprenori. Ne rezervăm în fața clienților antreprenori dreptul de proprietate asupra bunurilor comandate până când toate creanțele pe care le avem vor fi achitate. Clientul are obligația să dispună bunurile supuse dreptului de proprietate cu grija cuvenită și să le asigure suficient pe cheltuiala sa, în caz de deteriorare a valorii bunurilor noi. 

  1. LIVRAREA DE MĂRFURI, DAUNE CAUZATE VÂNZĂTORULUI ȘI POSIBILE DAUNE CAUZATE ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI DE MĂRFURI 

  1. Transport, ridicare personală. În funcție de alegerea sa, bunurile sunt trimise către client de către transportator, pe care clientul l-a ales în timpul comenzii din opțiunile pe care le oferim sau prin ridicare personală din opțiunile pe care le oferim. 

  1. Termen de livrare. În cazul în care mărfurile sunt pe stoc, ne angajăm să livrăm mărfurile cel târziu în termen de 5 zile lucrătoare de la expedierea comenzii. Clientul poate găsi termenul de livrare în secțiunea “Transport și plată” XXXXX. Uneori ni se poate întâmpla ca mărfurile marcate “în stoc” să se vândă într-o perioadă scurtă de timp. În cazul în care apare o situație în care bunurile sunt epuizate și nu vom putea livra bunurile comandate de dvs. în termenul specificat, atunci vă vom contacta pentru a conveni asupra următorului pas. Cu toate acestea, încercăm întotdeauna să pregătim timpul de livrare și să livrăm comanda către client cât mai repede posibil. 

  1. Primirea mărfurilor. La transportul de bunuri către client, bunurile sunt considerate a fi livrate de noi atunci când curierul livrează bunurile clientului la locul de livrare (de obicei prima ușă/poartă la locul de livrare specificat de client). În momentul primirii bunurilor de către client, riscul de deteriorare și deteriorarea accidentală a bunurilor achiziționate îi revine clientului. Dacă clientul trebuie să ridice bunurile de la transportator, riscul distrugerii și al deteriorării accidentale a bunurilor achiziționate trece către client în momentul în care i s-a permis să dispună de bunuri, dar nu mai devreme de ora de livrare specificată. În cazul ridicării personale a bunurilor de către client, bunurile sunt considerate ca fiind livrate în momentul primirii lor de către client sau de către o altă persoană desemnată de acesta. 

  1. Costul unei metode speciale de transport. Dacă metoda de transport este negociată pe baza unei solicitări speciale a clientului, clientul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu acest mod de transport. 

  1. Livrare repetată și costurile asociate livrării repetate. Dacă din motive venite din partea clientului sunt necesare livrările bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, clientul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv, costurile asociate cu o altă metodă de livrare. 

  1. Daune care pot apărea vânzătorului prin neacceptarea mărfurilor. În cazul în care clientul nu preia bunurile la livrarea de către transportator, bunurile sunt returnate înapoi Vânzătorului și, în același timp, clientul nu se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor, vânzătorul are dreptul să solicite de la client costurile percepute de transportator pentru livrarea bunurilor înapoi către vânzător. Acest cost reprezintă pentru vânzător prejudiciul cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului în sensul articolului 2913 alin. 1 al Codului civil. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a percepe o taxă pentru depozitarea mărfurilor în valoare de 60 RON XXXXX iar vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare. 

  1. Neacceptarea mărfurilor în raport cu antreprenorul. În cazul în care clientul nu preia bunurile la livrarea de către transportator, bunurile sunt returnate înapoi Vânzătorului și, în același timp, clientul nu se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor, vânzătorul are dreptul să solicite de la client costurile percepute de transportator pentru livrarea bunurilor înapoi către vânzător. Acest cost reprezintă pentru vânzător prejudiciul cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului în sensul articolului 2913 alin. 1 al Codului civil. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a percepe o taxă pentru depozitarea mărfurilor în valoare de 60 RON XXXXX iar vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare. 

  1. Posibilitatea de compensare a drepturilor. În conformitate cu articolul 2913 din Codul civil, avem dreptul să compensăm unilateral dreptul la rambursarea costurilor pentru depozitarea mărfurilor și dreptul de despăgubire pentru daune, încălcând obligațiile legale ale clientului în temeiul acestei părți a TCG împotriva dreptului clientului la rambursarea prețului de achiziție. 

  1. Obligațiile clientului la primirea bunurilor. Clientul este obligat să verifice bunurile la primire și să se asigure de proprietățile acestora (mai ales dacă clientul a primit tipul corect de bunuri, dacă bunurile au calitatea convenită, dacă coletul conține tot ce ar trebui să conțină). În cazul deteriorării vizibile a coletului de către transportator, clientul este obligat să nu accepte deloc un astfel de colet de la transportator. Nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de transportator sau livrarea târzie a bunurilor, indiferent de motivul întârzierii. 

  1. Dreptul la performanță defectuoasă. Drepturile clienților în cazul exercitării dreptului la performanță defectuoasă sunt guvernate de procedura noastră de reclamații și în conformitate cu reglementările legale relevante din legislația cehă, în special Codul civil. 

  1. RETRAGERE DIN CONTRACT 

  1. Dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 120 de zile de la primirea bunuri. Dreptul clientului de a se retrage din contractul de cumpărare este reglementat de dispozițiile prevăzute în partea 4 a prezentelor TCG. 

  1. Dreptul de retragere aparține numai consumatorilor. Clienții antreprenori au dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în conformitate cu legislația relevantă. Clientul antreprenor nu are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a da motive în termen de 120 de zile, acest drept aparține doar consumatorului. Cu condiția ca clientul antreprenor să ne returneze bunurile și dacă nu este vorba despre exercitarea dreptului de defecte în conformitate cu Codul civil, suntem îndreptățiți să percepem costurile de depozitare a acestor bunuri în conformitate cu punctele 9.7. și 9.8. din prezentele TCG și, în același timp, vom invita clientul antreprenor să retragă bunurile respective. 

  1. Procedura în cazul epuizării stocurilor. Suntem îndreptățiți să ne retragem din contractul de cumpărare din cauza epuizării stocului sau din cauza indisponibilității produselor comandate. De asemenea, ne putem retrage din contractul de cumpărare în special în cazul în care clientul nu a plătit în mod corespunzător și în timp util, prețul de cumpărare sau a refuzat să preia bunurile. 

  1. Cadou. În cazul în care un cadou este oferit clientului împreună cu bunurile, contractul de cadou dintre noi și client se încheie cu condiția ca, în cazul în care clientul sau noi ne retragem din contractul de cumpărare, contractul de cadou cu privire la un astfel de cadou încetează să mai fie valabil, iar clientul este obligat să ne returneze cadoul împreună cu bunurile. 

  1. DREPTURILE LA PERFORMANȚĂ DEFECTUOASĂ 

  1. Referință la Codul civil. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din performanța defectuoasă sunt reglementate de reglementările generale în vigoare (în special dispozițiile § 1914-1925, § 2099-2117 și § 2161-2174 din Codul civil). 

  1. Referință la procedura de reclamații. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea noastră pentru defecte ale bunurilor sunt prevăzute în documentul nostru procedura de reclamații XXXXX. 

  1. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE 

  1. Politica de confidențialitate. Protecția datelor personale ale clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Regulile de manipulare cu datele cu caracter personal, regulile pentru trimiterea mesajelor de afaceri sunt stabilite în Politica noastră de confidențialitate XXXXX.

  1. Comunicări comerciale. Le trimitem clienților mesaje de afaceri, cu o ofertă de bunuri sau servicii conexe la adresa de e-mail a acestora (mesaje de afaceri pentru clienți). Adresa de e-mail reprezintă date cu caracter personal și este prelucrată în conformitate cu Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în scopul trimiterii de comunicări comerciale pe baza interesului nostru legitim de a promova produsele și serviciile noastre similare. Clientul se poate dezabona de la primirea de comunicări comerciale în orice moment.  

  1. Cookie-uri. Folosim așa-numitele cookie-uri, care pot fi stocate pe dispozitivul terminal (fie pe baza consimțământului, fie pentru a ne proteja interesele legitime). Clientul poate seta preferințele direct pe site-ul nostru web, unde va găsi informații mai detaliate despre utilizarea cookie-urilor XXXXX. 

  1. DISPOZIȚII FINALE, INCLUSIV LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA 

  1. Angajamentul de a respecta drepturile consumatorilor. În cazul unui conflict neintenționat între prevederile prezentelor TCG și reglementările legale privind protecția consumatorului, aceste prevederi au prioritate, iar vânzătorul se obligă să le respecte în acest mod.  

  1. Dispoziții nevalabile sau ineficiente ale TCG. Dacă vreo prevedere a TCG este sau devine nevalabilă sau ineficientă, o dispoziție a cărei semnificație este cât mai aproape posibil de dispoziția nulă înlocuiește dispoziția nulă. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. 

  1. Excluderea Convenției de la Viena. Părțile contractante sunt de acord să excludă în mod expres aplicarea Convenției OSN privind contractele de cumpărare internaționale de bunuri (United NationsConvention on Contractsforthe International SaleofGoods,sau Convenția de la Viena), în conformitate cu art. 6 din prezenta Convenție. 

  1. Litigii și jurisdicția. Părțile contractante sunt de asemenea de acord că, pentru a soluția orice litigii care decurg din contractul de cumpărare în care este prezent un element internațional, instanța competentă va fi întotdeauna instanța la nivel local din Republica Cehă, stabilită local în funcție de sediul nostru social. Acest lucru nu afectează drepturile clienților conform reglementărilor legale speciale. Limba contractuală este limba cehă. 

  1. Arhivarea contractului de cumpărare. Contractul de cumpărare în conformitate cu acești TCG este arhivat de noi în formă electronică și nu este accesibil terților. 

  1. Dacă negociem condiții diferite pentru încheierea contractului de cumpărare. Prevederile din acești TCG sunt o parte integrantă a contractului de cumpărare. Alte dispoziții diferite din acești TCG pot fi convenite în contractul de cumpărare. Dispozițiile diferite din contractul de achiziție au prioritate față de prevederile acestor TCG. 

  1. Necesitatea acceptării TCG pentru încheierea contractului de cumpărare. Acceptarea acestor TCG este voluntară, dar este necesară pentru a vă putea crea o comandă ca client.  

  1. Valabilitatea TCG. Acești TCG sunt valabili din XXXXX și anulează valabilitatea Termenilor și condițiilor anterioare. 

 


Suntem Nedeto.ro

Suntem cel mai mare magazin online cu lenjerie intimă pentru bărbați și pentru femei. Vă puteți alege din peste 250 000 de bucăți de lenjerie intimă de pe stoc. Alegeți-vă de la producători cehi la cei străini la prețuri accesibile. Boxeri lungi, boxeri, lenjerie intimă pentru perechi, tot ce vă puteți gândi. Putem recomanda să vă uitați la marcă cehească Styx, a cărei producție este chiar în Republica Cehă. Și asta nu este tot, cu siguranță vă va atrage atenția gama largă a mărimilor lenjeriei intime și asta până la 10 XL. Nu este un secret că ceea ce facem ne place și o facem de peste 10 ani: